قلبمون هم بیشعور شد رفت پی کارش :/

قلبمون هم بیشعور شد رفت پی کارش :/

من : قلبم چرا نمیخوابی ؟ چت شده ؟

قلبم : من چیزی نیست تو خل شدی ظهری گرفتی خوابیدی الان هم داری دری وری میگی

هیچی دیگه تو این دوره زمونه آدم با قلب خودشم نمیتونه صحبت کنه



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت22:18---2 ارديبهشت 1393

پاسخ: :P


ترلان
ساعت22:03---2 ارديبهشت 1393
خو این الان چه ربطی به بدجنسی من داله؟؟؟

شفاف سازی کن
پاسخ: گیر دادیا :D


ترلان
ساعت21:30---2 ارديبهشت 1393
خو الان بگو
پاسخ: اسلام دست و بالم رو بسته خب ای بابا :D


ترلان
ساعت16:26---2 ارديبهشت 1393
وا چرا بدجنس؟؟؟
پاسخ: حالا میگم بعدا ;)


ترلان
ساعت15:08---2 ارديبهشت 1393
میخوای من با قلبت صحبت کنم؟؟

شاید جواب داد؟
پاسخ: بدجنس ;)


shima
ساعت14:04---2 ارديبهشت 1393
بهترین آرایش ها در زندگی :

حقیقت برای لب ها

بخشش برای چشم ها

نیکوکاری برای دست ها

لبخند برای صورت

عشق برای قلب
پاسخ: لایک ♥


شبنم
ساعت9:46---2 ارديبهشت 1393

اخه عجب قلبی بد تر از قلب من اونم حرف منو گوش نمیده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 2:38 ] [ єяƒαη ]
[ ]